در این بخش می توانید پاسخ سوالات متداول خود را بیابید .
خواهشمند است، در صورت نیاز سوال خود را به واحد پشتیبانی ارسال نمایید.
آیا نیاز به ایجاد حساب کاربری برای ارسال سفارش می باشد ؟
در جهت یکپارچه نمودن امور مربوط به پشتیبانی و پییگیری سفارش ها، ایجاد حساب کاربری توسط شما کاربر گرامی الزامی می باشد
چگونه می توان سفارش داده شده را پیگیری نمود ؟
جهت پیگیری سفارش ها خود ار طریق سامانه اتوشویی و خشکشویی آنلاین رشت، شوبِر؛ به بخش “تاریخچه سفارش ها” در وب سایت، اپ آندروید یا آی او اس مراجعه نمایید.
چگونه می توانم هزینه ی سفارش را پرداخت کنم ؟
جهت پیگیری سفارش ها خود ار طریق سامانه اتوشویی و خشکشویی آنلاین رشت، شوبِر؛ به بخش “تاریخچه سفارش ها” در وب سایت، اپ آندروید یا آی او اس مراجعه نمایید.
روند سفارش آنی به چه صورت است ؟
از طریق ثبت سفارش آنی در اپلیکیشن شوبر دیگه نیازی به انتخاب موارد درخواستی نیست! پس از ثبت سفارش، همکاران ما در شوبر با شما تماس و پس از تایید سفارش و مراجعه جهت دریافت، سفارش را برای شما ثبت می نمایند.
زمان تحویل لباس ها چه مدت می باشد ؟
خدمات اتوبخار در طی ۲۴ ساعت و خدمات خشکشویی و شستشو در طی ۴۸ ساعت بر اساس بازه های ساعتی قابل انتخاب توسط کاربر انجام خواهد گرفت.
لباس ها چگونه دریافت و تحویل خواهد شد ؟
جهت دریافت لباس ها به صورت عمومی از کیسه های پارچه ای مخصوص شوبر استفاده خواهد شد، در صورتی که علاقه ای به استفاده از کیسه های عمومی ندارید، می توانید لباس ها را در کیسه های مناسب شخصی تحویل همکاران ما در شوبر دهید.
در چه ساعتی از شبانه روز لباس ها دریافت و تحویل خواهد شد ؟
دریافت و تحویل البسه توسط کارشناسان شوبِر در بازه های زمانی 3 ساعته 9 الی 12، 12 الی 15، 15 الی 18 و 18 الی 21 انجام خواهد پذیرفت.
در برخی بازه های زمانی این ساعات قابل تغییر بوده که قبل از ثبت سفارش قابل مشاهده می باشد.
چه تضمینی وجود دارد که به لباس ها آسیب وارد نشود ؟
واحدهای خشکشویی انتخاب شده توسط مجموعه شوبِر از نظر کیفی مورد بررسی قرار گرفته و این بررسی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، در صورت بروز مشکل احتمالی ناشی از انجام فرایند، مجموعه شوبِر موارد مطالبه شده را پیگیری و واحد خشکشویی مسئولیت کامل خطای رخ داده شده را بر عهده خواهد داشت.
پس از تحویل سفارش ها از مجموعه شوبِر به واحدهای خشکشویی گزینش شده؛ کارشناسان مجرب لباس را بررسی نموده و در صورت مشاهده نقص یا مواردی که احتمال بروز آسیب به صورت طبیعی بر اثر شستشو وجود دارد را اعلام و این موضوع نیز توسط شوبِر از طریق تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید تا در صورت رضایت شما، فرایند انجام پذیرد، در غیر این صورت البسه در طی ۲۴ ساعت به کاربر بازگردانده خواهد شد. شایان ذکر است تمام فرایندها توسط کارشناسان مجرب این حوزه انجام می پذیرد.
چگونه می توانم با پشتیبانی در ارتباط باشم ؟
در امور مربوط به سفارش ها در جهت حفظ یکپارچگی و ثبت مشخص مراحل پیگیری ارتباط فقط ازطریق “ارسال پیام برای واحد پشتیبانی” مقدور می باشد، در صورت تاخیر در دریافت پاسخ بیش از 6 ساعت نیز خواهشمند است با شماره تلفن 01391014014 تماس حاصل نمایید
پاسخ سوال خود را پیدا نمی کنم !؟
کاربران گرامی در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد فرایند ثبت سفارش و موارد عمومی می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 01391014014 یا ارسال پیام به واحد پشتیبانی از طریق بخش زیر اقدام نمایند.