اپلیکیشن سفارش آنلاین شوبر

+ خدمات خشکشویی آنلاین در رشت

استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن و وب سایت شوبِر، به منزله آگاهی، رضایت و قبول "شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن و وب سایت شوبِر" می باشد

شرایط استفاده از خدمات وب سایت و اپلیکیشن شوبِر

ماده ۱- حساب کاربری

بند ۱-۱- استفاده کننده از خدمات خشکشویی آنلاین شوبر تنها می تواند یک حساب کاربری داشته باشد و موظف است اطلاعات خود را شامل: شماره تماس، مشخصات فردی و آدرس دقیق را به طور صحیح وارد نماید، در غیراینصورت، حق لغو کردن کد تخفیف و سفارش برای مجموعه شوبر محفوظ می باشد.  تحویل نهایی موارد دریافت شده توسط شوبر به ثبت کننده سفارش ( در صورت عدم حضور ثبت کننده سفارش در زمان مراجعه شوبر، تحویل به دیگر افراد حاضر در واحد مسکونی/اداری/تجاری در آدرس ثبت شده در سفارش ) خواهد بود.

ماده ۲- خدمات ارائه شده توسط مجموعه شوبر

بند ۲-۱- از جمله خدمات ارائه شده توسط مجموعه ی شوبِر، این است که البسه های شما را شامل پیراهن، کت و شلوار، لباس زنانه، کتانی، پرده، تیشرت و … را در مکان و زمانی که تعیین نموده اید دریافت می نماید، پس از انجام خدمات درخواستی کاربر شامل: اتو و خشکشویی و لکه گیری نزد واحدهای خشکشویی ( مجرب و گزینش شده توسط شوبر ) دارای مجوز از اتحادیه خشکشویی، مجددا البسه را تحویل کاربر می نماید.

بند ۲-۲- نحوه دریافت و تحویل البسه: تمام سفارش های خدمات اتو در مدت حداکثر ۲۴ ساعت و خدمات خشکشویی در مدت حداکثر ۴۸ ساعت از زمان دریافت البسه توسط شوبر، تحویل نهایی خواهد شد، امید است به زودی این زمان کاهش یابد، دریافت و تحویل لباس ها در بازه ی زمانی ۹ الی ۱۲، ۱۲ الی ۱۵، ۱۵ الی ۱۸ و ۱۸ الی ۲۱ که توسط شما در هنگام سفارش انتخاب می شود، انجام خواهد شد. شایان ذکر است این بازه ها می تواند در بازه های زمانی متفاوت تغییر نماید.

بند ۲-۳- بر اساس ابلاغیه اتحادیه خشکشویی، در صورت درخواست کاور و آویز توسط مشتری، مبلغ از وی اخذ خواهد شد، اما با توجه به انجام بخش تحویل توسط شوبر، قیمت های ذکر شده در اپلیکیشن و وبسایت شوبر با منظور کردن آویز و کاور می باشد. در صورت اعلام کاربر مبنی بر عدم نیاز و دریافت آویز و کاور، در زمان تحویل نهایی به کاربر، این مبلغ برگردانده می شود.

ماده ۳- مسئولیت ها

بند ۳-۱- خدمات ارائه شده توسط شوبِر در چارچوب مقررات ذکر شده در صفحه قوانین و مقررات وبسایت شوبِر می باشد و این حق برای مجموعه شوبِر محفوظ است که در هر زمانی هر یک از بندها و خدمات ارائه شده ی آن را تغییر دهد، برای اطلاع کاربران از تغییرات صورت گرفته، تاریخ آخرین تغییرات، در این صفحه ذکر می شود تا کاربران گرامی از بروز تغییرات آگاهی یابند، شایان ذکر است تغییرات جدید صورت گرفته برای سفارش های ثبت شده بعد از تاریخ تغییراعمال خواهد شد.

در این راستا، در هر سفارش قبل از پرداخت نهایی، نیاز است که کاربر، گزینه “آگاهی و رضایت از قوانین” را انتخاب نماید تا سفارش ثبت شود.

بند ۳-۲- عدم دریافت البسه توسط کاربر: در صورت عدم حضور و دریافت البسه در بازه زمانی اعلام و هماهنگ شده با کاربر، مجموعه شوبر هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری و انبارگردانی بیش از موئد مقرر البسه ندارد، اما برای آرامش و اطمینان شما، شوبر کمال تلاش را در این زمنیه خواهد نمود.

بند ۳-۳- حیوانات خانگی : در جهت احترام و رعایت حقوق سایر کاربران، مجموعه شوبر از پذیرش منسوجات و مواردی که برای حیوانات خانگی استفاده می گردد یا موی حیوانات خانگی در آن وجود دارد، معذور بوده و در صورت ثبت سفارش توسط کاربر و تشخیص کارشناسان کلیه موارد مرجوع می گردد.

بند ۳-۴-خدمات لکه بری همراه با خدمت خشکشویی و اتو ارائه می گردددر صورت درخواست کاربر برای انجام خدمت لکه بری، پس از دریافت و ارائه نزد واحد خشکشویی متناسب با نوع لکه و ابعاد آن در رنج قیمتی  ۳۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان هزینه بابت لکه بری به فاکتور سفارش اضافه و در زمان تحویل نهایی به کاربر دریافت می گردد. شایان ذکر است از آن جا که ممکن است برخی لکه ها به طور کامل پاک نشوند، در صورتی که لکه ها پس از استفاده از مواد شوینده مخصوص از بین نرفت فقط هزینه اتو و خشکشویی از کاربر دریافت خواهد شد.

بند ۳-۵- کاربر گرامی، در صورت استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین شوبر نیاز است قبل از تحویل البسه اشیای گرانبها، پول نقد و موارد مشابه و مواردی که لباس آسیب می رساند را از داخل لباس خارج نمایید، در غیر این صورت مجموعه شوبر از هر گونه مسئولیتی مبرا می باشد.

 بند ۳-۶- واحدهای خشکشویی انتخاب شده توسط مجموعه شوبِر از نظر کیفی مورد بررسی قرار گرفته و این بررسی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، در صورت بروز مشکل احتمالی ناشی از انجام فرایند، مجموعه شوبِر موارد مطالبه شده را پیگیری و واحد خشکشویی مسئولیت کامل خطای رخ داده شده را بر عهده خواهد داشت.

بند ۳-۷- تصاویر استفاده شده برای البسه در وب سایت و اپلیکیشن صرفا جهت تقریب به ذهن بوده و نیاز است که کاربر، عناوین استفاده شده را مورد توجه قرار دهد که از این موارد میتوان به کت ساده و کت چرمی، یا چرم طبیعی و چرم مصنوعی، اشاره کرد. در صورت ثبت سفارش و دریافت جنس متفاوت از کاربر ( که پس از تحویل به واحد خشکشویی محرز می گردد )، مجموعه شوبِر این موضوع و تفاوت ها را طی تماس تلفنی به اطلاع کاربر خواهند رساند و در صورت رضایت کاربر، فرایند انجام خواهد شد، در غیر این صورت البسه در طی ۲۴ ساعت به کاربر بازگردانده خواهد شد.

بند ۳-۸- در صورت وجود هرگونه لکه، پوسیدگی، پارگی و سوراخ بودن البسه و سایر موارد سفارش داده شده، موضوع را به اطلاع کارشناسان شوبر برسانید، در غیر اینصورت شوبر از هرگونه مسئولیتی مبرا می باشد. اگرچه پس از تحویل سفارش ها از مجموعه شوبِر به واحدهای خشکشویی گزینش شده؛ کارشناسان مجرب لباس را بررسی نموده و در صورت مشاهده نقص یا مواردی که احتمال بروز آسیب به صورت طبیعی بر اثر شستشو وجود دارد را اعلام و این موضوع نیز توسط شوبِر از طریق تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید تا در صورت رضایت شما، فرایند انجام پذیرد، در غیر این صورت البسه در طی ۲۴ ساعت به کاربر بازگردانده خواهد شد.

کاربر گرامی نیاز است در مواردی همچون حالات زیر که احتمال آسیب دیدگی به دلیل وضعیت موجود موارد سفارشی وجود دارد، قبل از سفارش، نسبت به این موارد آگاه باشید:

۱- در برخی البسه های دو رنگ احتمال رنگ دادن وجود دارد.

۲- پرده های توری که زیر پرده ای نداشته به دلیل قرار گیری در معرض آفتاب احتمال پوکی آنها زیاد می باشد.

۳- البسه هایی که در آن از چسب استفاده شده است ممکن است به دلیل حرارت در فرآیند شستشو باز شود.

در چنین مواردی و حالات مشابه که احتمال آسیب دیدن بالا می باشد و ممکن است در تشخیص اولیه، کارشناسان متوجه موضوع نشوند و این عیب خارج از اختیار طرفین است، مجموعه شوبر از هر گونه مسئولیتی مبرا می باشد.

ماده ۴- روش های پرداخت

بند۴-۱- هزینه ی سفارش از دو طریق پرداخت در محل با عابر بانک یا پرداخت آنلاین از طریق اپلیکیشن و وب سایت شوبِر امکان پذیر است.

ماده ۵- پشتیبانی

کاربر گرامی خواهشمند است، در جهت پیگیری سفارش های قبلی و امور مربوط به سفارش ها در جهت حفظ یکپارچگی و ثبت مشخص مراحل پیگیری از طریق “ارسال پیام برای واحد پشتیبانی” اقدام نمایید.

در موارد عمومی و نیز ثبت سفارش یا در صورت تاخیر در دریافت پاسخ بیش از ۶ ساعت نیز خواهشمند است با شماره تلفن ثابت  ۰۱۳۹۱۰۱۴۰۱۴ تماس حاصل نمایید.

تاریخ آخرین به روزرسانی : ۹۸/۰۵/۲۴